Dünyada alışveriş çılgınlığı olarak bilinen ‘Efsane Cuma’ ülkemizde de fırtına gibi gelip geçti. İndirimler, kampanyalar ve etiket oyunları tartışmaları geride kalırken, 24 saat içerisinde internet üzerinden 2.2 milyon ürün satıldı. Bu ürünlerin teslimat süreçlerinde yaşanan sıkıntılar ise vatandaşları ciddi şekilde mağdur ediyor. Kimi tüketici satın aldığı bir ürünün 1 ay sonra teslim alacak olmasından, kimi tüketici ise kargo teslimatlarında ‘adresinize ulaşamadık, evde yoktunuz’ gibi gerekçeler sunan şirketlerden muzdarip. Her yıl aynı sorunun yaşandığına dikkat çeken tüketici birlikleri, “Kargo şirketleri bu uygulamaya bir çözüm bulmalı yada acil bir yasal düzenleme yapılmalı, kargo şirketleri adrese gittiğini ispatla yükümlü olmalı” önerisinde bulundu.
Efsane Cuma’da online sipariş edilen ürünlerin teslimatlarıyla ilgili sıkıntılar hala sona ermedi.
